Ondra (Mladí muži se smartphony)

Ok, to mě nenapadlo. I tak mi to přijde jako poměrně složitě vystavěná věc pro hodně okrajové herní situace.

reakce na #Václaf
Václaf

Třeba pokusy o DRAKa, než zsjitíš, jak to seřadit celé.

reakce na #Radek
Radek (Freezy Bee)

Nějak si nemůžu vybavit žádnou šifru ze startu, kde by tenhle způsob brutění měl nějaký smysl. Ovšemže shovívavý org může označovat i způsobem, který není zcela prost další informace.

reakce na #Václaf reagovali #Václaf
Václaf

Naopak to týmu umožňuje zkoušet nesprávná hesla po šesti. Když mezi nimi bude to správné, organizátor ho označí.

reakce na #Ondra reagovali #Radek a #Ondra
Ondra (Mladí muži se smartphony)

Jaký je záměr za tím předposledním odstavcem? ("Jestliže nebudou...")

Jestli tomu rozumím, tak týmu s pěti hesly ze startu je to zcela na nic. A pro týmy se čtyřmi a méně hesly je to akorát krkolomný způsob ověření hesla, kde jim ověření sestavy 4 hesla ze startu+jeden pokus o řešení+jeden placeholder může trvat 5 minut nebo taky 25 minut, dle libovůle kontrolujícího orga?

reagovali #Václaf
Ondra (Mladí muži se smartphony)

I samy o sobě mi vyšší desítky minut na cílové aktivitě na hře, kde je dost těžké se do cíle vůbec dostat, přijdou docela drsné. Tady to je navíc zařazeno po šifře, kde je nutné vedle polohy cíle vyluštit (v druhém, výrazně náročnějším kroku) i frázi pro orgy. Kdybychom to stihli, šel bych do cíle nejspíš s pocitem, že už přináším cílové heslo. Takže samotná existence další úlohy by mě v tomhle případě docela zaskočila. Další rozměr je, že dostaneš k luštění něco, co fakt nechceš vidět, protože ses toho na začátku hry s úlevou zbavil (multišifry bývají obecně, ze své podstaty, mělké šifry). To je další věc, co tě srazí. Nám konkrétně chyběl zhulený odličovač, k jehož řešení jsme se za celý start ani nepřiblížili (a pod hodinu ho vyluštily dva týmy, do půl hodiny nikdo).

Takže si myslím, že bychom dopadli tak, jak říká Aleš.

reakce na #Tom
Tonda

"Hráčům je zakázáno v průběhu hry sdělovat jiným týmům nebo osobám neúčastnícím se hry, nebo od nich jakýmkoli způsobem získávat informace o poloze stanovišť, obsahu zpráv nebo principech řešení šifer, jakož i jakékoli jiné informace, které by mohly narušit průběh hry."

Ne, že bych to taky nikdy nedělal, ale když to pravidlo interpretuju dostatečně striktně, tak to zakázané je.

reakce na #Ti (Kanonický Divisor)
Ti (Kanonický Divisor)

Zajímavý moment je, že diskuse o minulých šifrách ve hrách zakázaná není, takže při přesunu na první stanoviště jsem zjistil všechny principy. Snad jediná výhoda při pohybu v chumlu týmů... :)

reagovali #Tonda
Václaf

Časy luštění jednotlivých startovních hesel jsou ve statistikách, i když mohou být trochu zkresleny počátečními problémy se Systémem. Předpokládali jsme, že tým došedší do cíle bude mít alespoň pět hesel a šesté hravě vyluští v cíli.

reakce na #Sváťa
Tom

Za mě ok, každou šifru na startu vyluštila třetina týmů. Kdybych to odhadoval na základě dat ze hry, která jsou určitě lepší než z testování, tipnul bych si, že to cílovníci Po trati dají tak na 70 % do půl hodiny a na 90 % do hodiny. A asi si to myslím, i když si to nemyslí sami skorocílovníci.

reakce na #Sváťa reagovali #Ondra
Sváťa (Fernety Kadla)

Čistě ze zvědavosti.. ta představa, že tým došel, sedí v cíli, zoufale kouká na 5 nalezených řešení a za Boha nemůže najít šesté, orgy při vymýšlení tohoto bavila? Prosím, jaký byl nejrychlejší a mediánový čas testerů pro nalezení všech šesti řešení? Děkuji.

reagovali #Tom a #Václaf
Tonda

Sem se nepočítalo, že někdo dojde, ne?

Aleš (Mladí muži se smartphony)

Tak trochu si myslím, že tohle by byla naše konečná.

reakce na #Ondra
Ondra (Mladí muži se smartphony)

Tohle mi teda přijde jako hodně tvrdej kameňák.

reagovali #Aleš